-
Translation
- Afrikaans
- Albanian
- Amharic
- Arabic
- Armenian
- Azerbaijani
- Basque
- Belarusian
- Bengali
- Bosnian
- Bulgarian
- Cebuano
- Chinese (Simplified)
- Chinese (Traditional)
- Corsican
- Croatian
- Czech
- Danish
- Dutch
- English
- Esperanto
- Estonian
- Finnish
- French
- Frisian
- Galician
- Georgian
- German
- Greek
- Gujarati
- Haitian Creole
- Hausa
- Hawaiian
- Hebrew
- Hindi
- Hmong
- Hungarian
- Icelandic
- Igbo
- Indonesian
- Irish
- Italian
- Japanese
- Javanese
- Kannada
- Kazakh
- Khmer
- Korean
- Kurdish
- Kyrgyz
- Lao
- Latin
- Latvian
- Lithuanian
- Luxembourgish
- Macedonian
- Malagasy
- Malay
- Malayalam
- Maltese
- Maori
- Marathi
- Mongolian
- Myanmar (Burmese)
- Nepali
- Norwegian
- Nyanja (Chichewa)
- Pashto
- Persian
- Polish
- Portuguese
- Punjabi
- Romanian
- Russian
- Samoan
- Scots Gaelic
- Serbian
- Sesotho
- Shona
- Sindhi
- Sinhala
- Slovak
- Slovenian
- Somali
- Sundanese
- Swahili
- Swedish
- Tagalog (Filipino)
- Tajik
- Tamil
- Telugu
- Thai
- Turkish
- Ukrainian
- Urdu
- Uzbek
- Vietnamese
- Welsh
- Xhosa
- Yiddish
- Yoruba
- Zulu


- Inici>
- CICLES PERFORMATIUS A+A>
- 2022- CICLE FERMENTACIONS ESPECULATIVES
2022- CICLE FERMENTACIONS ESPECULATIVES
El cicle Fermentacions Especulatives es concep la relació de l’art amb l'entorn rural com un món viu, que combinat permet posar de manifest els coneixements relacionals-amb que parla Donna Haraway, els principis participatius en l’art de Claire Bishop i l’estètica dialògica de Grant Kester, per trencar els límits establerts en les relacions binàries com són les nocions: humà i no humà, masculí-femení, rural-urbà... Aquestes reflexions teòriques permeten formular preguntes sobre possibles modes de construir pensament crític, des dels principis de l’ecologia, el gènere i el pensament simbòlic.
El cicle Fermentacions Especulatives consta dels projectes processuals i performatius d'Olga Olivera-Tabeni «Pirinees. Arqueologia Viva» i Laia Ventayol - Joana Capella Buendia «Veu i tapa».
Els treballs de la primera fase derivaran les intervencions que es presentaran a les Sales del Vi, de l'Oli i la Cuina d'ARBAR.
La segona fase del cicle serà el 9 de juliol amb les accions «Caminar l'aigua» de Laia Ventayol - Joana Capella Buendia i «Pirinees I» d'Olga Olivera-Tabeni.
La tercera fase el 27 d'agost, on cada artista realitzarà dues accions a les voltants de la Vall de Santa Creu. «Llegir el llevat» de Laia Ventayol I Joana Capella Buendia i «Pirinees II» d'Olga Olivera-Tabeni.